kadınların kendilerine vitrin değeri oluşturduğu, yaşamadıkları hayatı yaşıyormuş gibi gösterdikleri, erkeklerin de bu kadınların ölümüne peşinden koştuğu itici platform. aynı zamanda birçok vasıfsız ama yüksek takipçisi olan tipler basit kozmetik ürün reklamları ile feci para kaldırıyorlar.
nice: all
|
today
search in topic
-
-
en fazla ortalama gün içi kullanıcısının türkiye olduğu sosyal medya uygulaması.
-
bırakmak isteyip bırakamadığımdır. ara dahi verdirmiyor şeytan icadı.
-
bağımlılık yapan uygulama
-
inanılmaz vakit alan bir uygulama
-
algoritması rahatsız edici.
-
yurt içinde günlük ticaret hacminin 2 milyar tl olduğu, dijital ajansların ve reklamcıların google' dan sonraki ikinci göz bebeği olan online pazar.
-
uzun süredir sevmemekte olduğum, kullanmıyor olduğum bir uygulama. reels, shorts vb artık her ne denirse bu ve türevlerini içeren birçok uygulamayı kullanmak istemiyorum.
-
influencerların ekmek teknesi*
-
merak eden kadınlara keser sapını göstermek istediğim bir sosyal medya uygulaması.